lördag 7 november 2009

Det blev inget inlägg igår fredag...

Dagens inlägg borde dessutom heta... Allt är inte Alltid vad det ser ut att vara!

Var inte så konstigt, igår var jag hos en mycket kär vän och var så kinky som man bara kan vara: *ler stort* Var nämligen bjuden på Pölsa-middag igårkväll. *hihi*

Vi blir allt fler, vi som Älskar Pölsa så nästa gång blir vi ett middagsgäng på åtminstondes 5 personer vid bordet. *ler glad* Och det kommer ju att förhöja stämningen ytterligare för ju fler desto trevligare.



Tänkte idag snudda vid en av samhällets nidbilder av BDSM och alla de "kinks" som vi utövare har idag. Tänker på AIK´s suppoerterklubbs beteende gentemot den Leksandsspelare där de efter avslutad match slänger ut dildos på isen. Dildos på isen i ett sportevenemang som är familjebaserat??? *ryser* Så fruktansvärt dålig stil!!!

Har lagt in länkar så att ni snabbt kan få grepp om vad det handlar om...

http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1192090/sexfilm-med-forre-tre-kronor-spelaren-sprids

http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1192106/klubben-hotar-stjarnan-med-straff

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2657653.ab

http://battrehockey.wordpress.com/2008/06/10/nagon-mumera-mindre-lycklig/

http://nyheter24.se/hockey24/allsvenskan/311288-huokko-talar-ut
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/allsvenskan/article5703420.ab

Förlåt för alla länkarna, inlägget idag skulle bli tio sidor om jag valde att kopiera texten men om ni läser dem alla (förutom den sista bloggen på 165 sidor idag) så får ni snabbt grepp om vad jag menar.

https://www.flashback.info/showthread.php?t=199406

Í bloggen som börjar med anklagelserna om Hustrumisshandel (vilket man slutar prata om på sidan 9) kan man läsa 154 sidor av i princip hat gentemot analism och en otroligt bigott människosyn som skrämmer mig till vansinnighet. Jag hade tänkt bifoga de länkar som leder till filmerna också men av djupaste respekt för barnens skull... och idrottsmannen i fråga så låter jag bli...


Som BDSM-utövare och en fascinerad och njutandes Analist ( ja det är en Kinks inom BDSM) så förskräcks jag över det som skrivs och kunde med glädje läsa att vissa av de mest hatiska medlemmarna i den långa bloggen blivit avstängda. TACK till moderatorerna i detta...

I veckan träffade jag en kille som liksom jag är en sann analist, jag fick den äran att se honom njuta av inte bara en utan flera dildos i analen. Det var vackert att få se och jag njöt nästan lika mycket som han av detta. Onanerade Inte men njöt av synen som jag skulle ha njutit tillsammans med idrottsmannen ovan om jag varit närvarande.


Det brott mot Idrottsmannens personliga integritet som gjorts, den oerhörda skymf han utsättes för är inget annat än skrämmande och jag skäms över att vara en medborgare i ett så krympt och sjukt samhälle. Tycker att den fördömande attityden är mer sjuk än en öppen och sund livssyn nämligen!!!

Det jag reagerar allra mest på är den hänsynslöshet som visas gentemot barnen i fråga. Visst har de lyckats hantera situationen men VILKET BARN VILL VETA HUR DESS FÖRÄLDER HAR SEX??? För h-vete så ledsen jag blir, är det så in i h-vete kul att förstöra för andra? Är svenska folket bara en massa småsinta elaka saker som är ute efter att göra ner någon på grund av en lite mer udda sexualitet???

*morr* (pausar i skrivandet på grund av ilska!!!)

Så tillbaka igen med lite lugn inom...

Vill faktiskt berätta att denna stolta idrottsman har mindre chans att drabbas av Prostatacencer än en person som inte stimulerar prostatan regelbundet, han har dessutom en större njutning än en vanlig mansperson eftersom det finns något som kallas för Anala Orgasmer. Dessa är inte som vanliga ejakulationer utan sker helt inom den anala regionen. De är otroligt kraftfulla och så mycket skönare än en normal ejakulation... och han får uppleva dem båda... Så till dem som kastar ur sig elakheter om analism... Det är Er förlust... *ler mjukt* Ni får aldrig uppleva njutningen av en riktigt skön anal utlösning... *ler*

Men skulle ni vilja prova och inte vet hur så läs mitt förra inlägg och fisting, där finns alla säkerhetsaspekter med...


Nu blir det att vila fingrarna och det glödande tangentbordet...

Lev inte livet med begränsningar, våga flyg lite också... *ler*

*kramar*

//Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar