tisdag 4 maj 2010

Valborgshelgen i Göteborg är över....




och mina ögon är tårfyllda av lycka...



Helgen började med att jag träffade CoL http://chambersoflove.se och köpte mig ett latexlakan i torsdags för att senare samma kväll resa ner till Göteborg.



Väl där så inleddes helgen med mys, kel, pys och närhet. Master och en flicka till var mina värdar för helgens begivenheter och fastän vi tänkt mestadels oanständiga tankar innan helgen kom så vart det mer diskussioner om livet, om livsenergier, om lycka och så vidare än det blev om och med sex.



Närhet och kel, ömhet och "ömhet" och värme *småskrattar* präglade helgen mer än något annat även om sex förekom.



Vi fungerar så hjärtinnerligt väl ihop att Master beslöt sig för att fästa sitt halsband kring min hals. Med tårar i ögonvrån tog jag emot den äran och glädjen som själva ceremonin innebar.



Detaljer??? Nänänänä... *fnissar* Ingen sådan blogg detta...



Är lite kär i flickan också, hon fångade mitt hjärta och det blir vi tre från och med nu.... Så mycket kan jag i a f avslöja... och att vi hade nytta av lack-lakanet... *ler stort* Flera gånger....



*kram*

//Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar